رئیس مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان فارس:۳۴۰ کتاب در جایزه ادبی «کتاب سال ریحانه» بررسی شد

شیراز- رئیس مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان فارس گفت: ۳۴۰ کتاب برای انتخاب جایزه ادبی «کتاب سال ریحانه» مورد بررسی قرار گرفت ویک کتاب برگزیده شده است که در مراسم اختتامیه اعلام می شود.

به گزارش روابط عمومی مرکز اسلامی فاطمیه کوروش کمالی سروستانی در مراسم جایزه کتاب سال ریحانه در شهرستان مهر استان فارس با بیان این که کتاب سال از سال آینده بین المللی می شود، افزود: همایش با «شب شعر ریحانه» در تهران آغاز شد و با «اختتاميه جایزه ادبی ریحانه» در شیراز ادامه یافت.

وی، گفت: این جایزه ادبی توسط هنرمندان طراز اول ارزیابی شد و جوایز به افراد صاحب نام در شعر آیینی رسید و این اولین جایزه ویژه آیینی در استان فارس بود.

رئیس مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان فارس با اشاره به برگزاری «شب داستان» در شیراز بیان کرد: این برنامه های نشانه تحول جایگاه ادبی فارس است و ادامه این برنامه ها ادامه همایش ملی «ریحانه النبی (ص)» در شهرستان مهر و برگزاری برنامه «کتاب سال ریحانه» است.

کمالی سروستانی در ادامه افزود: ۳۴۰ کتاب برای انتخاب جایزه ادبی «کتاب سال ریحانه» مورد بررسی قرار گرفته ویک کتاب برگزیده شده است که در مراسم فردا اعلام می شود، کتاب سال از سال آینده بین المللی می شود.

وی با اشاره به ویژگی های انتخاب جایزه ادبی «کتاب سال ریحانه»، عنوان کرد: در سال آینده یک «کتاب سال داخلی» و یک «کتاب سال خارجی» و «پایان نامه ای دکترا» با موضوع حضرت زهرا (س) به قسمت از برنامه افزوده می شود

اسکرول به بالا