بخش ویژه نوجوانان در سومین همایش ملی ریحانه النبی (س) برگزار می شود

دبیر اجرایی همایش ملی ریحانه النبی(س) خبر داد:
بخش ویژه نوجوانان در سومین همایش ملی ریحانه النبی (س) برگزار می شود

شفیعی گفت: در سومین همایش ملی ریحانه النبی (س)، جایزه ادبی بخش ویژه نوجوانان در قالب شعر و دکلمه شعر، داستان، دلنوشته و داستان خوانی درنظر گرفته شده است.

به گزارش روابط عمومی مرکز اسلامی فاطمیه ،«خلیل شفیعی» در جمع خبرنگاران از برگزاری سومین دوره جایزه ادبی ریحانه ویژه شعر و داستان در اسفندماه امسال در استان فارس خبر داد و گفت: در این دوره جایزه ادبی بخش ویژه نوجوانان در قالب شعر و دکلمه شعر، داستان، دلنوشته و داستان خوانی درنظر گرفته شده است.

دبیر اجرایی همایش ملی ریحانه النبی(س) افزود: موضوعات سومین جایزه ادبی ریحانه ویژه نوجوانان با عنوان باران نوشته ها «حرف های من با حضرت فاطمه(س)»، من هم یک گل محمدی ام « چگونه می توانم پیرو واقعی حضرت زهرا(س)باشم»، کبوترانه «رویاهای من برای زیارت ضریح حضرت فاطمه(س)» انتخاب شده است.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان این بخش باید حداکثر 18 سال داشته باشند، خاطرنشان کرد: قالب اشعار و دکلمه های ارسالی به همایش می تواند کلاسیک، آزاد یا ترانه باشد و در بخش شعر هر شاعر مجاز به ارسال حد اکثر پنج سروده یا دکلمه و در بخش داستان، هر نویسنده مجاز به ارسال حداکثر 2 اثر داستانی یا دکلمه است.

شفیعی با بیان اینکه در دومین دوره این برنامه بیش از 2 هزار و 700 اثر شعری و 500 اثر داستانی در قالب های مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود.

وی متذکر شد: همایش ملی ریحانه النبی تاکنون 2 دوره با هدف ترویج سیره اهل بیت (س)، معرفی دقیق، روشن و تاثیرگذار ابعاد وجودی حضرت زهرا(س)، پرداخت هنرمندانه به شخصیت والا و الهی حضرت زهرا (س) در زبان شعر و داستان، ارتقا و اعتلای فرهنگ غنی ادبیات فاطمی برگزار شده است.

اسکرول به بالا