پنجمین دوره جایزه ادبی ریحانه ویژه بزرگسال

پنجمین دوره جایزه ادبی ریحانه ویژه بزرگسال
The fifth edition of Reyhaneh Literary Award Adult special

پنجمین دوره از همایش ملی “ریحانه النبی” به همت مرکز اسلامی فاطمیه، آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز اسلامی فاطمیه با انتشار فراخوانی، از آغاز ” پنجمین همایش ملی ریحانه‌النبی”  با ۳ محور ” جایزه ادبی ریحانه “، “دومین همایش ملی نهج الباغه در آراء و اندیشه‌های اسلام شناسان” و “جشن های مردمی کوثر ” آغاز گردید.

براساس فراخوان منتشر شده، “جایزه ادبی ریحانه ” امسال در دو بخش اشعار نو در قالب‌های نیمایی، سپید و اشعار کلاسیک در قالب‌های غزل، مثنوی، قصیده و رباعی و با موضوع سیره و زندگی حضرت زهرا  (س)، برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۱۶ دی ماه امسال به یکی از آدرس‌های اعلام شده ارسال کنند.

مرکز اسلامی فاطمیه اعلام کرده است که سوم بهمن ماه، همزمان با ولادت با سعادت حضرت زهرا(س)، طی آئینی نفرات برتر این دوره از همایش معرفی و از آنان تجلیل خواهد شد.

برپایه این فراخوان آخرین فرصت ارسال چکیده و اصل مقاله برای شرکت در “دومین همایش ملی نهج البلاغه در آراء و اندیشه‌های اسلام شناسان ” ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ و زمان برگزاری همایش ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ همزمان با شهادت امام علی(ع) تعیین شده است.

به گزارش ایسنا، مرکز اسلامی فاطمیه اعلام کرده است که جشن های مردمی کوثر امسال با توجه به شرایط کرونا به صورت آنلاین با حضور چهره ‌های فرهنگی و هنری کشور در روزهای یکم و دوم بهمن ماه از طریق صفحه اینستاگرام آن مرکز و آپارات، برگزار خواهد شد.

 

اسکرول به بالا