همایش ریحانه النبی اسفندماه امسال برگزار می شود

همایش ریحانه النبی اسفندماه امسال برگزار می شود
به گزارش روابط عمومی مرکز اسلامی فاطمیه در ایین رونمایی از پوستر و فراخوان اولین دوره همایش ملی ریحانه النبی

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس  با اشاره به اینکه استان فارس اسفندماه امسال میزبان نخستین همایش ملی ریحانه النبی است، گفت: از آنجاکه فراخوان مقالات این همایش بزرگ از هفته جاری آغاز می شود، بنابر این با حضور صاحبنظران و قرآن پژوهان فرصتی فراهم شد تا افزون بر رونمایی از تارنما و پوستر، فراخوان این همایش همزمان با پانزدهمین نمایشگاه کتاب فارس رونمایی شود.
بهزاد مریدی، با اعلام اینکه همزمان با همایش ملی ریحانه النبی یک جشنواره قرآنی توسط آموزش و پرورش فارس و دانشگاه آزاد اسلامی استان هم برگزار خواهد شد، افزود: فارس همزمان با برپایی این همایش ملی که میزبان صاحبنظران و اسلام شناسان ایران وجهان است، نخستین جایزه ادبی ریحانه را با موضوع شعر، داستان و داستانک نیز برگزار خواهد کرد.
مریدی از برگزاری همایش دو روزه قرآن و عترت از منظر اسلام شناسان ایران و جهان همزمان با رویداد ملی ریحانه النبی خبر داد و گفت: جشن های ملی در جریان این همایش ٧ روزه برگزار خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد فارس در پایان از حمایت های معنوی و مادی همایش ریحانه النبی توسط خیران و عاشقان اهل بیت(ع) و قرآن در شهرستان مُهر نام برد.

اسکرول به بالا