فضای فعالیت‌های بانوان نخبه قرآنی در فارس گسترش یابد

به گزارش روابط عمومی مرکز اسلامی فاطمیه در اولین همایش قرآن و عترت ویژه بزرگذاشت سفیران قرآنی سیده معصومه دستغیب، مدیركل امور بانوان و خانواده استانداری فارس از استاندار درخواست كرد تا فضای فعالیت‌های بانوان نخبه قرآنی در این استان بیش از پیش فراهم شود.

وی، مهیا كردن فضاهایی برای بانوان نخبه قرآنی كه بتوانند در مكانی به‌صورت امن قرائت قرآن كریم را ارائه كنند ضروری دانست و گفت: باید تلاش كنیم تا فضاهای فعالیت‌ بانوان قرآنی در كشور را بیش از پیش گسترش دهیم.

دستغیب در ادامه سخنان خود ضمن برشمردن مناقب حضرت زهرا(س) گفت: حضرت زهرا(س)، بانوی اندیشمند و بی‌نظیر جهان اسلام معنایی برای زندگی ارائه كردند كه در آن شادی و لذت بردن از زندگی و رضایت از زندگی به سبك بسیار زیبایی تدوین و تبیین شده است.

وی افزود: ویژگی‌های همسرداری، خانه‌داری، فرزندداری و فرزند پروری، عشق به هنر، زیبایی حیا و عفاف و حجاب، علاقه به حضور در عرصه اجتماعی و تصمیم‌گیری‌های مهم اجتماعی، بروز و ظهور عواطف و احساسات و توسعه فرهنگ كار در خانه و بیرون از خانه و همه نقش‌هایی كه برای یك زن متصور است برای حضرت زهرا(س) ترسیم شده است.

دستغیب تأكید كرد كه حضرت زهرا(س) در حقیقت یك الگوی تمام عیار برای دختران جوان و زنان جامعه در همه عرصه‌های زندگی هستند بنابراین لازم است برای شناساندن جنبه‌های مختلف شخصیت حضرت زهرا(س) به شكل‌های مختلف تلاش كرد.

مدیركل امور بانوان و خانواده استانداری فارس از دوستداران حضرت زهرا(س) و تصمیم‌گیرندگان جامعه و كسانی كه در حوزه بودجه برنامه‌ریزی می‌كنند و تصمیم می‌گیرند، درخواست كرد كه به جامعه زنان كمك كنند تا بتوان در معرفی قابل اعتمادترین بانوی جهان و الگوی جهان گام‌های مؤثری برداشته شده و ایشان به جامعه زنان و بلكه همه مسلمانان دنیا معرفی شود.

اسکرول به بالا