فاطمه(س) همان است كه اسماء و صفات الهي كه در لاهوت نمود دارد

به گزارش روابط عمومی مرکز اسلامی فاطمیه بهزاد مريدي، مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي فارس در همایش قرآن عترت از منظر اسلام شناسان ایران و جهان با بيان اينكه فاطمه(س) همان است كه اسماء و صفات الهي كه در لاهوت نمود دارد را متجلي ساخته و حقيقت لاهوت كامل ساخته است و به آن كمال مي‌دهد.

وي به تشريح برنامه‌هاي همايش ملي «ريحانةالنبي» پرداخت و گفت:‌ روز اول اين همايش به گردهمايي نخبگان قرآني اختصاص داشت و در روز دوم نيز ادبا و هنرمندان در جشنواره ادبي ريحانه گردهم آمدند و امروز نيز همايش ملي قرآن و عترت از منظر اسلام‌شناسان قرآن و ايران آغاز شده است.

مريدي با تصريح اينكه مقالات علمي متعددي از كشورهاي مختلفي نظير ايتاليا، آمريكا، لندن، پاكستان و غيره به دبيرخانه جشنواره نيز ارسال شد اما مؤلفان آن‌ها امكان حضور در اين مراسم نداشتند، گفت: در عين حال تمام مقالات آنان در مجموعه مقالات چاپ مي‌شود.

دبير علمي اين همايش با تصريح اينكه اين همايش به‌همت دانشگاه شيراز، دانشگاه آزاد اسلامي شيراز، پايگاه استنادي جهان اسلام غيره برگزار شده است، گفت: از بيش از ۲۰۰ مقاله رسيده به دبيرخانه جشنواره ۲۵ مقاله و در نهايت ۱۵ مقاله در ۲ پنل تخصصي امروز و فردا با حضور هيئت رئيسه ارائه خواهند شد.

اسکرول به بالا