چهره زلال و معنوی حضرت فاطمه زهرا(س) ما را یاری خواهد کرد

به گزارش روابط عمومی مرکز اسلامی فاطمیه در مراسم رونمایی از پوستر و فراخوان دومین جایزه ادبی ریحانه و اولین همایش ملی نهج البلاغه در باور و اندیشه اسلام ‌شناسان

مدیرکل فرهنگی و ارشاد اسلامی استان فارس در آیین رونمایی از پوستر همایش ملی نهج البلاغه در آرا و اندیشه های اسلام شناسان که در سالن اردیبهشت شانزدهمین نمایشگاه برگزار شد، گفت: بر این باوریم که چهره زلال و معنوی حضرت فاطمه زهرا(س) ما را یاری خواهد کرد.

مقام مسئول فرهنگی در آیین فوق افزود: ابتدای این راه را  با کتاب آغاز کردیم در حالیکه سال پیش در چنین روزی آغازگر راهی بودیم که برای میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) رقم خورده بود.

بهزاد مریدی گفت: بر این باوریم که چهره زلال و معنوی حضرت فاطمه زهرا(س) ما را یاری خواهد کرد؛ جشنواره ها، همایش های ملی، تجلیل ها و تکریم هایی شایسته و بایسته در استان فارس سال پیش به سرانجام رسید. وی ادامه داد: امسال نیز دومین همایش ملی ریحانه النبی همزمان با رونمایی از کتاب دوره گذشته این همایش با عنوان «قرآن و حکمت از منظر اسلام شناسان جهان» برگزار و همچنین اولین مجموعه شعر جایزه ادبی ریحانه در ۱۹ خرداد در هتل هما رونمایی شد؛ امروز نیز بنا بر آن داریم از ۳ چهره ارزشمند قرآنی که از نوابغ قرآنی هستند تجلیل کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد فارس با اشاره به رونمایی از پوستر همایش ملی «نهج البلاغه در باور و اندیشه اسلام شناسان» و دومین جایزه ادبی ریحانه، افزود: بر این باوریم که خود چهره زلال و معنوی بانوی دو عالم ما را یاری خواهد کرد.

وی از همه فرهیختگان و دانشمندان خواست تا در خصوص این همایش به یاری بیایند و تاکید کرد: امروز بر این باور هستیم چهره معنوی حضرت زهرا(س)، ما را یاری خواهد کرد.

اسکرول به بالا